Avagy hogyan építi le a HTC a saját ügyfeleit...
A cég mindamellett, hogy elhíresült az adatgyűjtési cirkusz miatt, amit csupán jóindulatból tett, magyarországi szervize is okozott meglepetéseket... Gondolom egyetlen HTC Desire HD tulajdonos sem hallott még a hangerőszabályzó hardveres problémáiról. Azaz hogy elkopik, átlátszó lesz, majd egyszerűen leesik. Persze ilyenkor az ember megkeresi, elmegy a szervizbe, és megpróbálja kicseréltetni. Még a nyár folyamán próbáltam megkeresni őket, hogy cseréljék ki a hangerőszabályzó gombot. A művelet elvégzéséhez azt kérték, töröljek le mindent, vegyem ki az SD kártyát, adjam le a készüléket, amit majd másnap megjavítva visszakaphatok. Ez az elmondások alapján kb. 8000 forintomba kerülne. Gondoltam, miután nyaralni készültem, adják a kezembe az új hangerőszabályzó gombot, én majd beépítem, és ha kell kifizetem a szervizdíjat is. Nos, nem sikerült. Imádom a készüléket, de nem nagyon szeretem a támogatását. Hogy mi a bajom? Megrendeltem az eBay-en az új volume rockert! Cool... $1.80 with free shipping. Egy darabot vettem, de kettőt kaptam. Írom az eladónak hogy véletlenül kettőt kaptam. De ő visszaírt: azért kap kettő mindenki, mert első mindig elront. Ez igen, valami ilyesmit vártam volna a HTC szerviztől is, akik ugyan nem lopták a szívembe magukat, de adtak egy lökést abba az irányba hogy ne vegyek többet HTC mobilt. Tehát egy $0.90 értékű cuccot beépítettek volna a mobilba, mintegy 8 kHUF összegért. Továbbmegyek...
Úgy volt, hogy lesz ICS a HTC Desire HD-hez. De visszakoztak. Miért? Mert a hardware lassú hozzá. Persze volt azóta már ICS rajta, ahogy most Jelly Bean is. Mindkettő gyorsabb, és jobban válaszol! Akkor mi lehet a valós indok? Tán hogy süllyed a hajó? Tán hogy nem megfelelőek a mostani kiadások a kor kihívásainak? Nem tudom, ezt döntse el mindenki maga.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése